Звіт Genesus про глобальний ринок свинини — США, жовтень 2024
Спенсер Лонг, директор з маркетингу Genesus
Здається, негаразди галузі не припиняться, доки не вирішимо саму проблему, про яку ми всі знаємо, але, здається, відмовляємося змінюватися. Споживання свинини у США скоротилося і залишається на рівні 1970-х років, коли ще президентом був Ніксон. Загалом споживання м’яса в США зросло на 50 фунтів на душу населення з того часу (50+ років), але споживання свинини сьогодні нижче, ніж покоління тому. Місія нашої галузі виконана — ми втратили частку ринку і залишаємося в застої, «крутячись в колесі», дивуючись, чому все більше людей не купують загальний продукт зі свинини жахливий за смаковими якостями. Кожне опитування показує, що «СМАК» є фактором номер один у прийнятті споживачами рішення про покупку. Ми знаємо це, але як галузь, «ховаємо голову в пісок» і поводимося так, ніби це не має значення, або найкраща відповідь «споживачі не будуть платити за це», що є брехнею.
У нещодавній статті про американську свинарську промисловість, низка фермерів і представників фермерських груп відвідали Японію, щоб на власні очі побачити американську свинину на виставках і те, як вона там просувається. У статті цитуються слова одного з американських виробників, який відвідав Японію: «Щодо якості, то Японія фактично встановлює стандарти у Сполучених Штатах. Стандарт якості на кожному заводі базується на очікуванні кольору, який хоче отримати японський покупець. І вірите чи ні, але наша свиняча корейка найвищої якості, більша частина нашої свинини найвищої якості, потрапляє на цей ринок тут, в Японії». Найякісніша свинина опиняється в Японії, а не в США. Американським споживачам навіть не дають можливості спробувати свинину, яка б відповідала японським критеріям за кольором і смаком, натомість вони отримують залишки, яке ви так часто бачите в кожному супермаркеті та великому магазині по всій Америці. Я не впевнений, що це те, що ми хочемо транслювати американським споживачам у нашій галузі, адже більшості споживачів, ймовірно, не сподобається думка про те, що вони отримують лише забраковану свинину через її неповноцінність для японських споживачів. Усі споживачі хочуть отримати кращі смакові якості свинини, але вони не отримують їх і це потрібно змінювати.
Споживання свинини зменшилося за 50 років, тоді як загальне споживання м’яса значно зросло. Споживання курятини на душу населення 50 років тому було на 24 фунти менше, ніж свинини, а сьогодні на 59 фунтів більше, ніж м’яса свиней — загалом на 83 фунти на душу населення. Намагаючись протидіяти цьому і потурати тому, що вважалося важливим на той час, промисловість намагалася наздогнати курятину за допомогою програми «Інше біле м’ясо», яка зазнала невдачі і призвела до того, що свинина сьогодні повністю втратила будь-який смак чи колір. Реальність така, що нині споживачі їдять значно більше курятини, але вони все ще мають бажання їсти червоне м’ясо. Статистика за 2022 рік продемонструвала, що на Середньому Заході США середньорічні витрати на червоне м’ясо на одного споживача становили 572 долари, тоді як на курятину — 222 долари. Різниця в 350 дол. США відображає бажання людей споживати червоне м’ясо і платити за нього більше. Уявіть, якби ми могли запропонувати споживачам стабільний, кращий на смак продукт зі свинини, що б це могло зробити з попитом.
У компанії Genesus працюємо над виробництвом свинини з кращими смаковими якостями за конкурентною собівартістю вже понад 25 років, оскільки вважаємо, що саме в цьому напрямку повинна рухатися галузь, щоб вижити. Ми робили і продовжуємо це робити, тому що ми віримо, що це те, що нам, як галузі, потрібно робити, щоб вижити і донести до споживачів. При цьому кожне дослідження споживчих настроїв доводить, що фактор номер один у прийнятті рішень про покупку —СМАК. Маємо чудову можливість змінити цю галузь на краще. Ми всі працюємо в цій галузі, тому що любимо свою справу, захоплені нею, тому що хочемо якнайкраще для всіх, хто в ній задіяний. Ми знаємо, чого споживачі прагнуть найбільше, і тепер наша робота – надати їм це – СМАК.
Джерело:
https://ourworldindata.org/grapher/per-capita-meat-usa?time=1970..latest
https://www.porkbusiness.com/news/industry/ag-industry-leaders-explore-consumer-demand-us-red-meat-quality-japan